راهنمای خرید میز جلو مبلی کلاسیک و مدرن برای منزل
نوشته شده توسط : ali

اتاق نشیمن یکی از اصلی ترین و در عین حال پر رفت و آمدترین بخش های منزل می باشد که از اهمیت بسیاری برخوردار است. به همین دلیل باید در انتخاب وسایل و عناصر موجود در این بخش از خانه نهایت دقت و حوصله را به کار برد. در بیشتر مواقع انتخاب میز جلو مبلی به همراه مبلمان صورت می گیرد و از این نظر ایجاد هماهنگی بین اجزا کار راحت تری است. خرید میز جلو مبلی متناسب با دکوراسیون اتاق نشیمن می‌تواند تغییرات بسیار در منزل شما ایجاد کند.

میز های جلو مبلی در منزل کاربرد های متفاوتی دارند به طور مثال وسایل پذیرایی و دکوری هایتان را بر روی آن بچینید و یا از مهمانانتان پذیرایی کنید. توجه داشته باشید میز های جلو مبلی تنها جنبه زینتی برای دکوراسیون پذیرایی ندارند. میز جلو مبلی علاوه بر جنبه تزیینی، می تواند عنصری کاملا کاربردی باشد. از این رو میز جلو مبلی یکی از وسایل ضروری اتاق نشیمن تبدیل کرده است البته توجه داشته باشید در هنگام خرید میز جلو مبلی حتما سبک طراحی آن را با دیگر اجزای دکوراسیونی هماهنگ انتخاب کنید.

عوامل موثر در قیمت میز جلو مبلی

اولین موردی در قیمت میز جلو مبلی تاثیر گذار است متریال به کار رفته در ساخت آن است. شاید یک میز جلو مبلی نظر شما را به خود جلب کند که قیمت آن نسبت به بقیه میز جلو مبلی ها ارزان تر باشد . اما در ساخت آن از متریال مرغوب استفاده نکرده باشند پیشنهاد میکنیم که تا جای امکان با توجه به بودجه خود ،میزی با کیفیت مناسب تهیه کنید. نکته بعدی که در قیمت میز جلو مبلی ها تاثیر دارد نحوه ساخت آنهاست .

برخی از میز جلو مبلی های ارزان از جنس پلی استر ساخته می‌شوند که شاید قیمت ارزانی داشته باشند و از نمای دور زیبا به نظر برسند اما اگر کمی نزدیک تر بیایید و دقت کنید متوجه ایرادات بسیاری در طراحی و ساخت این نوع از میز جلو مبلی ها پیدا خواهید کرد. پس در خرید میز جلو مبلی و میز عسلی خود نهایت دقت را بکارگیرید. رنگ این نوع از میز جلو مبلی ها بعد از گذشت زمان تغییر خواهد کرد در نتیجه مجبور به خرید یک میز جدید خواهید شد.

عامل دیگری که در قیمت میز جلو مبلی ها تاثیر گذار است، هنر به کار رفته در آن میباشد . در ساخت برخی از میز جلو مبلی های زیبا ، بخصوص میز جلو مبلی های کلاسیک از هنر های دستی استفاده شده است که باعث میشود قیمت این میز ها نسبت به بقیه بیشتر باشد اما طراحی آنها بسیار چشم نواز و خیره کننده است با توجه به میزان هنری که روی میز جلو مبلی انجام شده است قیمت آن متغیر خواهد بود.

عوامل متعدد دیگری نیز وجود دارد که در خرید میز جلو مبلی و قیمت تمام شده آن تاثیر گذار است از جمله :

  • گرانتی و یا ارائه خدمات پس از فروش کالا به مشتری 
  • نوع ساخت داخلی و یا وارداتی بودن میز
  • بکارگیری ابزارالات بروز در ساخت
  • ابعاد و میزان مصرف مواد اولیه

خرید میز جلو مبلی مدرن

مبلمان بکارگرفته شده در سبک دکوراسیونی مدرن تنها در فرم‌های مورد نظر و بدون هیچ گونه خطوط خمیده و یا پیچیدگی ساخته و از ایجاد جزییات اضافه در طراحی آنها خودداری می‌شود. فضاهای داخلی در دکوراسیون سبک مدرن داری طراحی ارگانیک و طبیعی در عین حال سادگی هستند و زیاد سخت گیرانه نیستند. این خصوصیت در تزیینات و وسایل این دکوراسیون به خوبی قابل مشاهده است. 

 

خرید میز جلو مبلی مدرن

خرید میز جلو مبلی مدرن

 

میز جلو مبلی هایی که در این نوع سبک معمولا بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند دارای طرحی ساده با پایه های فلزی میباشند. وجود فلز در این سبک از دکوراسیون نمادی از سختی و مدرنیته میباشد که باعث ایجاد جلوه های درخشان در کلیت دکوراسیون منزل نیز می‌شود. چون در سبک دکوراسیون مدرن خبری از شلوغی و خطوط خمیده نیست پس در طراحی میز جلو مبلی های متناسب با این سبک خبری از تراش کاری و ایجاد خطوط هنرمندانه نیست که این خود در قیمت این میز ها تاثیر گذار است.

با این حال عوامل دیگری در قیمت این میز جلو مبلی ها تاثیر گذار است ، که به کیفیت متریال و فرآیند ساخت آن میتوان اشاره نمود . در این مدل از میز ها معمولا صفحه از جنس ام دی اف و یا چوب میباشد که اگر انتخاب شما یک میز جلو مبلی مدرن با صفحه چوبی باشد ، باید مبلغ بیشتر برای خرید آن در نظر بگیریید. اما اگر میخواهید میز جلو مبلی مدرن با قیمت پایین تری تهیه کنید ،نوع ام دی اف ای را به شما پیشنهاد میکنیم.

خرید میز جلو مبلی کلاسیک

مبلمان آنتیک پر از منبت کاری، دیوارهای گچبری شده، لوسترهای چشمگیر، تزیینات شگفت انگیز، دکوری های حکاکی شده، پرده های فاخر و رنگ های شکیل و سنگین تداعی کننده سبک دکوراسیون کلاسیک است. ویژگی هایی که نام برده شد، خصوصیات این سبک دکوراسیونی هستند. وقتی این ویژگی ها در کنار هم برای دکوراسیون منزل به کار روند، شما می توانید فضایی سرشار از اصالت و ابهت را تجربه کنید. سبک کلاسیک برای کسانی که وقار در دکوراسیون را به دیگر چیزها ترجیح می دهند، مناسب است.

 

 خرید میز جلو مبلی کلاسیک

خرید میز جلو مبلی کلاسیک

خرید میز جلو مبلی کلاسیک

 

میز جلو مبلی هایی که در این نوع سبک استفاده می‌شوند . قیمت این میز ها معمولا نسبت به میز های دیگر به واسطه فرآیند تولید و هنرمندی هایی که بر روی آنها صورت میگیرد بیشتر است اما اگر واقعا طرفدار سبک کلاسیک هستید خرید میز جلو مبلی کلاسیک برای دکوراسیون منزلتان را به شما پیشنهاد میکینم نکته مهم در این مورد این است که کیفیت را فدای زیبایی نکنید. زیرا در کوتاه مدت و یا میان مدت دوباره مجبور به خرید میز جلو مبلی دیگری می‌شوید.

با دقت جزییات حکاکی شده بر روی میز را بررسی کنید . رنگ به کار رفته در میز جلو مبلی نباید پوسته پوسته و یا ترک خورده باشد. چوب به کار رفته شده در میز از جنس مناسبی باشد که با مرور زمان خمیده نشود. اگر فضایی برای ذخیره سازی لوازم خود نیاز دارید ،در هنگام خرید کاربردی بودن میز را نیز در نظر داشته باشید . در نهایت ابعاد و وزن آنرا در نظر بگیرید تا بهترین خرید راانجام دهید.

مطالب خواندنی بیشتر:

میز جلو مبلی تاثیر گذار در جلوه مبلمان شما

میز جلو مبلی استیل، برای کدوم دکوراسیون مناسبه؟

۱۴ مدل از جدید ترین میز جلو مبلی های با طراحی خلاقانه

میز جلو مبلی منزل را چگونه انتخاب کنیم؟





:: برچسب‌ها: خرید میز جلو مبلی ,
:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: